Nowa Finlandia – Blackcurrant Fusion

Finlandia Blackcurrant Fusion
Finlandia Blackcurrant Fusion

Brown – Forman Polska Sp. z o.o. w październiku poszerzył swoje portfolio o kolejny wariant smakowy wódki Finlandia. Jak wykazały badania*, czarna porzeczka jest jednym z najbardziej preferowanych smaków wódki wśród polskich konsumentów. Finlandia® Blackcurrant Fusion to nowy wariant smakowy w portfolio tej marki.
Smakowe warianty wódki cieszą się w Polsce ogromnym uznaniem. Finlandia® Vodka wprowadziła właśnie na rynek szóstą już odmianę smakową. Na polskim rynku dostępna już jest: Lime, Grapefruit, Mango, Cranberry, Redberry. Teraz nadszedł czas na Blackcurrant, czyli czarną porzeczkę.

Finlandia® Blackcurrant Fusion to połączenie bogatego i świeżego smaku czarnej porzeczki oraz czystej, klasycznej wódki Finlandia. Aromat czarnej porzeczki wydziela się gładko i jednolicie, a Finlandia® Blackcurrant Fusion smakuje idealnie serwowana zarówno z lodem, jak i w ulubionym drinku.
„Czarna porzeczka jest bardzo trudnym smakiem do ujarzmienia” twierdzi Tony Abou-Ganim, światowej sławy miksolog. „Moim zdaniem Finlandia rzeczywiście uchwyciła całą esencję owocu czarnej porzeczki, w tej wyśmienitej smakowej wódce. Produkt ma dobrą strukturę i kwasowość, z bardzo delikatną nutą goryczki.”
Michael Butts konsultant miksologii z Soulshakers w Wielkiej Brytanii, w pełni się z tym zgadza. „…Czysta, fińska Finlandia Blackcurrant będzie doskonałym dodatkiem do arsenału barmana” – dodaje.

W pracach nad smakiem uczestniczyły takie znakomitości jak Chris Morris – Master Distiller z destylarni Woodford Reserve, MJ Mattei – odpowiedzialna za kompozycje smakowe Finalandia® Vodka oraz Markku Raittinen – Globalny Ambasador Marki. Badania gustów i preferencji smakowych wykazały, że Finlandia® Blackcurrant Fusion wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród wszystkich grup konsumenckich, szczególnie tych, które preferują smakowe odmiany wódki. Dodatkowo czarna porzeczka jest bardzo popularnym owocem w Europie, a jej aromat i smak idealnie komponuje się z wódką premium.

*Badania przeprowadzone zostały przez firmę badawczą Kinoulty Research, wśród 324 konsumentów, na zlecenie
Brown – Forman.

Pamiętajcie, pijcie odpowiedzialnie!

Na Zdrowie!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s