Natalia Jaroszewska została ambasadorką marki Malibu – oficjalny launch kampanii „Malibu wie co lubią kobiety”

 

Ambasadorka Malibu Natalia Jaroszewska
Ambasadorka Malibu Natalia Jaroszewska

7 grudnia 2010 roku odbył się oficjalny launch kampanii „Malibu wie co lubią kobiety”. W ramach spotkania, Jean Baptiste Mouton – Dyrektor Marketingu Wyborowa S.A. poinformował o rozpoczęciu współpracy z Natalią Jaroszewską, która przez najbliższy rok będzie wspierać działania marki na rynku.

Obserwując prezentację wiosennych trendów prezentowanych przez Natalię Jaroszewską i popijając kolorowe drinki Malibu, goście rozmyślali o tym, co tak naprawdę lubią kobiety…

Malibu to marka nowoczesna, międzynarodowa – bo obecna na 150 światowych rynkach – a przy tym pozytywna i bardzo kobieca” – tymi słowami Jean Baptiste Mouton rozpoczął spotkanie witając gości.

Malibu koktajle
Malibu koktajle

Jedna z najlepiej rozpoznawanych marek na świecie ma orzeźwiający, kokosowy smak z delikatnym wykończeniem, który sprawia, że po Malibu najczęściej sięgają właśnie kobiety. Malibu niesie ze sobą mnóstwo pozytywnej energii i jest doskonałe do tworzenia koktajli na bazie soków owocowych, napojów gazowanych lub do łączenia z innymi alkoholami.

Hasło najnowszej kampanii „Malibu wie co lubią kobiety” odzwierciedla to, co marka chce zakomunikować współczesnym kobietom sięgającym po produkt, które tak jak Malibu są dynamiczne, otwarte na nowe trendy i lubią dobrą zabawę. Podczas spotkania zaprezentowane zostały wyniki badania CATI „Co lubią kobiety?”. Badanie zrealizowane przez Instytut badawczy IQS dla Malibu potwierdziło, że wiedza marki na temat upodobań Pań to nie tylko zwykłe domysły…

Jak pokazały badania współczesne kobiety lubią wiedzieć na co warto postawić w modzie w nadchodzącycm sezonie, dlatego w dalszej części spotkania Natalia Jaroszewska zaprezentowała swoją kolekcję Wiosna/Lato 2011, omówiła także trendy ze światowych wybiegów, na których króluje biel, pastele i złoto. Sezon wiosenno – letni pełen jest niedopowiedzeń, kuszących przezroczystości, koronek…

Malibu Bonita
Malibu Bonita

Po prezentacji goście poznali najnowsze trendy w kreowaniu drinków. Zaprezentowano także koktajl, który współtworzyła Natalia Jaroszewska – Malibu Bonita. Każdy mógł sprobować swoich sił za barem przygotowując owocowe koktajle pod okiem specjalistów. Tego wieczoru Malibu można było skosztować z sokami owocowymi, innymi alkoholami, tworząc zaskakujące połączenia bo Malibu wie, że kobiety lubią eksperymentować i poznawać nowe smaki.

KOBIETY CHCĄ SPEŁNIAĆ MARZENIA…Felieton NATALIA JAROSZEWSKA

Wieloletnia praca z kobietami dała mi niezwykłą możliwość poznania ich osobowości, potrzeb i pragnień. Każda z moich klientek nosi w sobie inną historię, każda inspiruje i fascynuje.

Patrząc na trendy w modzie na nadchodzący sezon, widzę tą samą rożnorodność. Wiele sposobów, aby wykreować niepowtarzalny styl. Moda od zawsze była dla mnie formą zabawy, celem poszukiwań, odkrywania siebie. Jakie inspiracje znajdę w tym sezonie – czego dziś pragną kobiety?

Chcą spełniać marzenia. Kobiecość oznacza siłę w połączeniu z subtelnością i delikatnością. Mieszanka wybuchowa! Spójrzmy na światowe wybiegi – już dawno nie było tak romantycznie! U projektantów króluje biel, pastele, złoto. Ultramini lub zmysłowe maxi sukienki nie pozostawiają wątpliwości, że kobiety mają świadomość siły, która tkwi w ich urodzie i zmysłowości. Seksowne koronki i ażury, kwiatowe printy i falbany pozwalają podkreślić największe atuty kobiecości. W tym sezonie kobiecość nie ukrywa się w sztywnych formach, nie znika również w męskim garniturze. Nadchodzi czas sukienek. Alberta Ferretti powiedziała o swojej najnowszej kolekcji: „Kobiety chcą spełniać marzenia, pragną zmian. Wykreowałam kolekcję jak z baśni”.

Kobiety pragną być wolne. Powracają trendy hippie, ucieleśnienie ideału nieograniczonej wolności. Kobiety w stylu boho nie znają granic – są nonszalanckie, pewne siebie. Krótkie sukienki a la Twiggy lub długie, zamiatające ziemię suknie unoszone przez podmuch wiatru uwodzą etnicznymi detalami. Wpływy różnych kultur, tradycji i wspłczesności są miksowane kreatywnie, bez zahamowań. W kolekcji Kenzo printy z tradycyjnych kimon zdobią współczesne, zdekonstruowane sukienki. Gucci stawia na orientalny przepych w mocnych kolorach z Bliskiego Wschodu. Moda wymaga odwagi, wtedy wolno wszystko.

Kobiety lubią uwodzić. Trend bieliźniany wychodzi na pierwszy plan. Sezon wiosenno letni pełen jest niedopowiedzeń, kuszących przezroczystości, koronek. Buduarowy szyk opiera się na grze w odsłanianie – u Dolce&Gabbana bielizna w stylu retro jest elementem stroju wierzchniego. Sznurowane gorsety, satynowe biustonosze podkreślają urodę lekkich sukienek również u Louis Vuitton, Pucci, Kenzo.

Kobiety chcą lśnić! Metaliczne odcienie złota dodają blasku każdej z nas. Choć mogło się zdawać, że złoto, które zdominowało wybiegi jesienią, okaże się zbyt dużym wyzwaniem, kobiety je pokochały. Po raz kolejny moda nas zaskoczyła i dała możliwość zabawy. Wiosną złociste powierzchnie przybrały subtelny odcień platyny, nabrały perłowego blasku. Uwodzą delikatnością, jednocześnie przykuwając wzrok. Czyż nie o to właśnie nam chodzi?…

Pamiętaj, pij odpowiedzialnie!

Na Zdrowie!

(Tekst i zdjęcia – materiały prasowe Wyborowa SA)

 

 

NATALIA JAROSZEWSKA ZOSTAŁA AMBASADORKĄ MARKI MALIBU – oficjalny launch kampanii „Malibu wie co lubią kobiety”

 

7 grudnia 2010 roku odbył się oficjalny launch kampanii „Malibu wie co lubią kobiety”. W ramach spotkania, Jean Baptiste Mouton – Dyrektor Marketingu Wyborowa S.A. poinformował o rozpoczęciu współpracy z Natalią Jaroszewską, która przez najbliższy rok będzie wspierać działania marki na rynku.

Obserwując prezentację wiosennych trendów prezentowanych przez Natalię Jaroszewską i popijając kolorowe drinki Malibu, goście rozmyślali o tym, co tak naprawdę lubią kobiety…

Malibu to marka nowoczesna, międzynarodowa – bo obecna na 150 światowych rynkach – a przy tym pozytywna i bardzo kobieca” – tymi słowami Jean Baptiste Mouton rozpoczął spotkanie witając gości.

Jedna z najlepiej rozpoznawanych marek na świecie ma orzeźwiający, kokosowy smak z delikatnym wykończeniem, który sprawia, że po Malibu najczęściej sięgają właśnie kobiety. Malibu niesie ze sobą mnóstwo pozytywnej energii i jest doskonałe do tworzenia koktajli na bazie soków owocowych, napojów gazowanych lub do łączenia z innymi alkoholami.

Hasło najnowszej kampanii „Malibu wie co lubią kobiety” odzwierciedla to, co marka chce zakomunikować współczesnym kobietom sięgającym po produkt, które tak jak Malibu są dynamiczne, otwarte na nowe trendy i lubią dobrą zabawę. Podczas spotkania zaprezentowane zostały wyniki badania CATI „Co lubią kobiety?”. Badanie zrealizowane przez Instytut badawczy IQS dla Malibu potwierdziło, że wiedza marki na temat upodobań Pań to nie tylko zwykłe domysły…

Jak pokazały badania współczesne kobiety lubią wiedzieć na co warto postawić w modzie w nadchodzącycm sezonie, dlatego w dalszej części spotkania Natalia Jaroszewska zaprezentowała swoją kolekcję Wiosna/Lato 2011, omówiła także trendy ze światowych wybiegów, na których króluje biel, pastele i złoto. Sezon wiosenno – letni pełen jest niedopowiedzeń, kuszących przezroczystości, koronek…

Po prezentacji goście poznali najnowsze trendy w kreowaniu drinków. Zaprezentowano także koktajl, który współtworzyła Natalia Jaroszewska – Malibu Bonita. Każdy mógł sprobować swoich sił za barem przygotowując owocowe koktajle pod okiem specjalistów. Tego wieczoru Malibu można było skosztować z sokami owocowymi, innymi alkoholami, tworząc zaskakujące połączenia bo Malibu wie, że kobiety lubią eksperymentować i poznawać nowe smaki.

Więcej informacji także na Facebooku w profilu Malibu.

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s