Marka Ballantine’s Finest stawia na kreatywność w sieci – ruszyły dwie strony internetowe marki i profil na Facebooku

Twój Plan B
Twój Plan B

Działania marki Ballantine’s Finest w sieci internetowej to kolejny krok w umacnianiu wizerunku brandu związanego z konsekwentnie prowadzoną od dwóch lat kampanią „Plan Ballantine’s – Wyjdź poza schemat” (występuje także jako „Plan B – Wyjdź poza schemat“). Projekt stron internetowych i profil na Facebooku skierowane są do konsumentów pełnoletnich, a ich celem jest edukacja na temat marki (strona produktowa: www.ballantines.pl ) oraz zachęcanie do poszukiwania niestandardowych pomysłów w życiu (strona wizerunkowa: www.twojplanb.pl oraz profil na Facebooku).

Osią komunikacyjną a zarazem aplikacją konkursową na wprowadzenie aktywności marki w internecie jest film „Plan Piotra B”, który stosuje niekonwencjonalne sposoby na poznanie dziewczyny. Film będzie emitowany na profilu marki na FB oraz stronie http://www.twojplanb.pl.

Strona wizerunkowa marki Ballantine’s Finest pokazuje, że w życiu warto wychodzić poza schemat, aby odkryć jak bardzo zaskakujacy może okazać się otaczający świat. Poza informacjami o produkcie, na www.twojplanb.pl czekają pomysły na niebanalny weekend poza domem, inspirujące wieści ze świata designu, kultury i sztuki a także rekomendowane przez markę lokale i koktajle na bazie whisky Ballantine’s. Dużym atutem strony jest radio open.fm z kanałem muzycznym „Plan B” ze starannie wyselekcjonowaną muzyką dla wszystkich poszukujących nowatorskich dźwięków.

Dzięki filmowej aplikacji konkursowej internauci będą mogli wygrać niestandardowe zdobycze. Mechanizm jest prosty: co tydzień emitowany będzie jeden z czterech odcinków filmu o Piotrze B. Po każdym z nich internauci będą zachęcani do wymyślenia dalszego przebiegu historii. Nagradzane będą najbardziej pomysłowe czyli „wychodzące poza schemat” rozwiązania. Innowacyjnym elementem filmu internetowego jest możliwość umieszczenia w jego fabule zdjęć oraz nazwisk oglądających go internautów tak, aby mogli poczuć się uczestnikami scenariusza.

Pomysł na projekty stron internetowych oraz filmu – agencja MEC Interaction. Film został wyreżyserowany przez Renatę Gabryjelską i Wojciecha Jagiełło, za zdjęcia odpowiedzialny był Kamil Płocki a produkcję Marcin Dworucha z domu produkcyjnego f25. Odtwórcą głównej roli Piotra B. jest Krzysztof Piątkowski.

Za realizację projektu i obecną obsługę marki w obszarze Internetu odpowiada agencja 180heartbeats.

Za PR-ową obługę projektu odpowiada agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants (RC2).

Więcej informacji: www.twojplanb.pl, www.ballantines.pl, „Ballantine’s w Polsce” na FB

BALLANTINE’S FINEST. Ballantine’s szczyci się najbogatszym asortymentem wysokiej jakości, dojrzałej szkockiej whisky mieszanej, dostępnej w każdym zakątku świata. Rocznie marka Ballantine’s sprzedaje 5,8 miliona skrzynek (każda po 9 l); Ponad 60 milionów butelek Ballantine’s jest sprzedawana rocznie; Co 2 sekundy sprzedaje się na świecie butelkę szkockiej whisky Ballantine’s; Ballantine’s jest numerem 1 w 12 krajach Europy. Ballantine’s Finest już trzykrotnie została Whisky Roku w kategorii Scotch Standard Blended Whisky wg Jim Murray’s Whisky Bible 2009, 2010 i 2011.

Pamiętaj, pij odpowiedzialnie!

Na Zdrowie!

(Tekst i zdjęcia – materiały prasowe Wyborowa SA)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s