Dita Von Teese w kolaboracji z marką Cointreau!

Jakiś czas temu firma Bacardi wypuściła serię filmów – ‚True Originals’, które w kapitalny sposób przedstawiały barmaństwo w świetle sztuki. Koncern w swoją kampanię zaangażował 4 barmanów z całego świata, reprezentujących różne style i kultury. Studiując te kultowe materiały, możemy poszerzyć  swoją wiedzę o japońskim hard shake’u, ciosaniu lodu z potężnych i masywnych brył, czy spojrzeć na bar z perspektywy laboratorium. Niekwestionowany sukces filmów z serii ‚True Originals’ świadczy o dużym popycie na tego rodzaju kampanie reklamowe. Idąc śladami firmy Bacardi, coraz więcej koncernów alkoholowych postanawia promować swoje produkty w ten właśnie sposób. Przyszła kolej na… Cointreau!

Producent francuskiego likieru pomarańczowego stworzył serię 3 odcinków, które na pierwszy rzut oka bardzo przypominają dzieło twórców ‚True Originals’. Po głębszym zapoznaniu się z materiałem, jesteśmy jednak w stanie wyłapać różnice, które podkreślają unikatowość filmów, w których pierwszoplanowym bohaterem jest butelka Cointreau. Marka skupia się bardziej na historii i na klasycznym podejściu do problematyki. Twarzą tej kampani, jest niezwykle zmysłowa Dita Von Teese, której wdzięki i burleskowe występy są chyba wszystkim znane. Jak do tej pory mamy okazję zapoznać się z filmami przedstawiającymi 3 szlachetne koktajle. Sidecar, Margarita i Cosmopolitan…

The Sidecar

The Margarita

The Cosmopolitan

Pamiętaj, pij odpowiedzialnie!

Salut!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s