Pan Tadeusz w eleganckiej szacie.

Pan Tadeusz
Pan Tadeusz

Już od połowy lipca na półkach sklepowych w całej Polsce wódka PAN TADEUSZ króluje w nowej eleganckiej odsłonie i atrakcyjnej cenie. Nowa butelka to odzwierciedlenie prawdziwie szlacheckiego polskiego ducha. Doskonały czysty smak oraz wyszukana szata graficzna zadowoli najbardziej wymagających koneserów.

Prawdziwie polska wódka potrzebuje wyjątkowej oprawy dlatego podąża za światowymi trendami designu zaskakuąc dynamicznym i wyrafinowanym charakterem. Widoczny przez okienko w przedniej części nadruk polskiego dworku szlacheckiego na tyle butelki oraz połączenie eleganckich satynowych i błyszczących elementów to zmiany, które wprowadziła marka.

– Oddajemy w ręce naszych konsumentów wódkę Pan Tadeusz w zupełnie nowej odsłonie.
To wspaniały produkt o najwyższej jakości. Teraz konsumenci mogą cieszyć się nie tylko doskonałym, szlachetnym smakiem wódki Pan Tadeusz ale także wspaniałym designem butelki za przystępną ceną. Wierzymy, że jest to produkt, który zadowoli najbardziej wymagających klientów
– twierdzi Monika Glimos, Brand Manager wódki Pan Tadeusz.

Od lipca wódka Pan Tadeusz zaskoczyła nie tylko nową szatą ale także atrakcyjną przystępną ceną. Jest dostępna w dwóch podstawowych pojemnościach 0.5l w cenie około 24,99 PLN oraz 0.7l w cenie około 34,99 PLN.

WÓDKA PAN TADEUSZ została wprowadzona na rynek w roku 1999. Debiut rynkowy miał miejsce równolegle z premierą filmu Andrzeja Wajdy „Pan Tadeusz” w październiku 1999r. Czysta szlachecka – tym właśnie jest Pan Tadeusz, wódka produkowana z najwyższej jakości spirytusu zbożowego i żytniego. Głęboki aksamitny smak przywodzi na myśl najlepszą wielowiekową polską tradycję tworzenia czystej wódki. Połączenie szlachetnych receptur z nowoczesnymi metodami tworzenia trunku sprawia, że do rąk koneserów trafia produkt na najwyższym poziomie.

* * *

WYBOROWA S.A. jest działającą w Polsce częścią globalnego holdingu Pernod Ricard obecnego na ponad 70 rynkach na świecie, na pięciu kontynentach. Grupa Pernod Ricard rozwija sie poprzez wzrost organiczny oraz akwizycje wzmacniające portfolio: Seagram (2001), Allied Domecq (2005) i Vin&Sprit (2008). Koncern jest producentem, właścicielem i dystrybutorem znanych marek-ikon alkoholowych, takich jak Absolut Vodka, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob’s Creek, Mumm, polskich wódek Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, Exquisite Wyborowa i wielu innych marek globalnych, posiadając tym samym jedno z najbardziej prestiżowych portfolio wśród koncernów alkoholowych. Globalne obroty koncernu osiągnęły 7,203 miliardów Euro za rok budżetowy 2008/2009. Pernod Ricard wierzy w zdecentralizowaną organizację – posiada sześciu Brand Ownerów (Spółek Właścicieli Marek), zarządzających globalnie markami i produkcją oraz 70 firm dystrybucyjnych odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing na rynkach lokalnych. Zatrudnia 19000 pracowników. Grupa Pernod Ricard od blisko 40 lat realizuje politykę ciągłego rozwoju oraz promuje politykę odpowiedzialnej konsumpcji jej produktów.

W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90 tych, poczatkowo jako dystrybutor marek międzynardowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa, która w strategii koncernu stała się jedną z kluczowych marek do ekspansji międzynarodowej. W 2008 roku podczas integracji z V&S stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódczanych takich, jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha czy Polska. Na rynku polskim firma jest jednym z dwóch największych graczy w kategorii mocnych alkoholi importowanych, koncentrując się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium i wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

Pamiętaj, pij odpowiedzialnie!

Na Zdrowie!

(Tekst i zdjęcia – materiały prasowe Wyborowa S.A.)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s