(BELVEDERE)RED – specjalna edycja Belvedere Vodka.

Belvedere Vodka, pierwsza na świecie wódka Super Premium, ogłosiła swoją współpracę z (RED)™. W ramach projektu we wrześniu 2011 roku na rynek wprowadzona zostanie specjalna edycja butelki Belvedere – (BELVEDERE)RED. 50% zysku ze sprzedaży produktu przekazane będzie na rzecz organizacji Global FundTM, stworzonej do walki z AIDS, gruźlicą i malarią w Afryce.

(BELVEDERE)RED
(BELVEDERE)RED

(BELVEDERE)RED zawiera tą samą, klasyczną wódkę Belvedere, czystą i naturalnie łagodną. Pałac Belwederski, symbol marki widniejący na etykiecie butelki, umieszczony został w charakterystycznych dla idei (RED)™ nawiasach, których czerwień sygnalizuje alarmującą sytuację i wzywa do działania. Partnerstwo (RED)™ i Belvedere Vodka ma umożliwić konsumentom pomoc w eliminowaniu HIV/AIDS poprzez zwiększenie wpływów do Global FundTM, wiodącego światowego funduszu finansującego walkę z AIDS, gruźlicą i malarią w Afryce.

Limitowana edycja (BELVEDERE)RED o pojemnościach 0,7l i 1,75l, będzie dostępna w najlepszych sklepach i wiodących punktach gastronomicznych (klubach nocnych, restauracjach, hotelach) na terenie Polski. Ambasadorem projektu został Usher, wielokrotnie nagradzany artysta, którego płyty osiągają status platynowych. Współpracy Belvedere Vodka, (RED)™ i Ushera towarzyszyć będzie kampania budująca świadomość wśród konsumentów, obejmująca aktywności w sklepach i najlepszych klubach.

(RED)™ przekuwa siłę nabywczą konsumentów i możliwości świata biznesu w pomoc na rzecz walki z HIV/AIDS, z przyjemnością więc witamy (BELVEDERE)RED w naszym portfolio produktów (PRODUCT)RED™ – powiedział John Sykes, członek zarządu (RED)™. Belvedere to kultowa marka w kategorii alkoholi i niezmiernie nas cieszy ta współpraca – dodaje. Belvedere stwarza przestrzeń do tego, aby każdy uczestnik nocnego życia mógł stać się częścią światowej inicjatywy, wspieranej przez najlepsze marki. Podobnie jak Penelope Cruz, Gwen Stefani, Iman czy Sienna Miller można wesprzeć szczytny cel – walkę z HIV w Afryce – mówi Adrianna Wisińska, Brand Manager Belvedere Vodka. Cena: 0.7L. – ok. 120zł. 1.75L. – ok. 300 zł.

Więcej informacji o (BELVEDERE)RED dostępne na www.facebook.com/BelvedereVodkaPoland.

O BELVEDERE VODKA

Wprowadzona na rynek amerykański w 1996 roku Belvedere Vodka jako pierwsza stworzyła nowy standard doskonałości w kategorii wódek i jest uznawana za twórcę kategorii Super Premium Vodka. Obecnie, wyróżniający się charakter i całkowita czystość są rozpoznawane na całym świecie przez wytrawnych miłośników wódki, którzy doceniają jej w pełni naturalny, niezawierający dodatków smak. Wyprodukowany wyłącznie z Żyta Dańkowskie Złote i wymieszany z wodą z własnego nieskazitelnie czystego źródła smak Belvedere Vodka wyróżnia się miękką, subtelną słodyczą i naturalnie łagodnym i czystym zakończeniem. Belvedere Vodka jest dostępna w najlepszych klubach nocnych i restauracjach na świecie i we wszystkich sklepach sprzedających wysoko gatunkowe wina i alkohole wysokoprocentowe.

Pij odpowiedzialnie!

(Tekst i zdjęcia: LVMH Polska)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s