Wzmocnij wrażenia z nową Finlandia 101°

Finlandia 101°
Finlandia 101°

Pielęgnuje tradycję, ale równocześnie jest obietnicą czegoś niezwykłego. Umożliwia wyrażenie swojej indywidualności oraz niezależności. Taka jest właśnie Finlandia 101°, w której doskonałe cechy Finlandia® Vodka zostały wzbogacone o jeszcze silniejszą dawkę intensywnych doznań smakowych oraz wyjątkową zawartość alkoholu: 50,5%.

Nowa Finlandia 101°, wniosła do cenionych na całym świecie wódek z rodziny Finlandia® Vodka nową, wyjątkową jakość. Charakteryzująca się świeżym aromatem destylowanego spirytusu oraz intensywną nutą jęczmienia Finlandia 101°, dzięki swemu pieprznemu posmakowi oraz większej zawartości alkoholu, zaspokoi najbardziej wymagające podniebienia.

Żeby w pełni zrozumieć charakter Finlandia 101⁰, trzeba odwołać się do jej korzeni i przenieść się do miejsca, w którym powstaje. Krystaliczny smak nowej wódki ma kilka źródeł. Pierwszym z nich jest polodowcowa woda, która leniwie przepływa przez naturalny filtr, jakim są moreny. Drugie to sześciorzędowy jęczmień, bez pośpiechu dojrzewający w promieniach północnego słońca. Kiedy te dwa składniki docierają do jednej z najbardziej technologicznie zaawansowanych gorzelni na świecie, poddawane są unikalnemu procesowi destylacji. Tak rodzi się Finlandia 101⁰, wódka dla ludzi z pasją, szukających w życiu wyzwań i silnych emocji.

Tworząc Finlandia 101⁰ myśleliśmy o miłośnikach wódki, którzy od alkoholu oczekują niezrównanej mocy i czystości smaku – mówi Dyrektor Marketingu Brown-Forman Polska Katarzyna Obuchowicz. Dzięki temu powstała wódka, stanowiąca symbol siły, indywidualności i wolności. Finlandia 101⁰ skierowana jest głównie do mężczyzn, którzy wyznaczają sobie w życiu cele i konsekwentnie je realizują. Finlandia 101⁰, wódka o mocnym, zdecydowanym charakterze, doskonale wpisuje się w atmosferę męskich spotkań – dodaje.

Finlandia 101° pojawiła się na polskim rynku we wrześniu 2011 r. Dostępna jest w dwóch pojemnościach 0,5l i 0,7l.

Pamiętaj, pij odpowiedzialnie!

Na Zdrowie!

(Tekst i zdjęcia – materiały prasowe Brown-Forman Polska)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s