BACARDI® Oakheart – męskie oblicze rumu.

Bacardi Oakheart
Bacardi Oakheart

Jesienią 2011 portfolio BACARDI® wzbogaciło się o nowy produkt, BACARDI® Oakheart. Trunek należy do silnie rozwijającej się kategorii spiced rum. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie sprzedaży w miejscach dystrybucji, kanałach HoReCa oraz wizerunkowa kampania internetowa.

Oakhearta charakteryzuje słodko-ostry, przydymiony smak, powstający w opalanych ogniem dębowych beczkach. Nowy trunek ma wyjątkowo męski charakter. Doskonale nadaje się do mieszania z colą, ale równie dobrze smakuje pity na shoty. Został stworzony z myślą o młodych mężczyznach, ceniących sobie wyzwania i przygody.

Pojawienie się Oakhearta w portfolio BACARDI® jest odpowiedzią na coraz większy udział rumów typu spiced w rynku światowym. Jest to kolejny krok na drodze rozwoju marki, która od początku swojego istnienia jest numerem jeden w Polsce w sprzedaży rumów oraz numerem dwa na świecie wśród międzynarodowych marek alkoholowych z kategorii Premium.

Bacardi Oakheart
Bacardi Oakheart

Launchowi produktu towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa. Oakheart jest promowany zarówno w miejscach zakupu, jak również pojawi się w komunikacji konsumenckiej. W kanałach dystrybucji sprzedaż wspierają materiały promocyjne oraz informacyjne. W ramach aktywności w HoReCa, rozpoczął się program dystrybucyjny wsparty działami samplingowymi, w tym zimowa akcja w Zakopanem rozpoczynająca się 20 stycznia oraz program edukacyjny dla barmanów Experto de ron Bacardi.

Najsilniejszym elementem komunikacji będą działania w internecie, obejmujące serię filmów pod hasłem „Z kamerą wśród mężczyzn”. Bohaterami produkcji będą Tytus Hołdys oraz Karol Paciorek i Włodek Markowicz, autorzy znanego videobloga „Lekko Stronniczy”. Ich szalone przygody będzie można śledzić na Facebooku oraz Youtube.

Za działania interaktywne odpowiada agencja Pride & Glory, a za komunikację PR agencja XRS Public Relations. Działania reklamowo-promocyjne w miejscach sprzedaży przygotowała i zrealizowała agencja Espresso Brand Support.

Wyłącznym dystrybutorem rumów BACARDI® jest firma Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.

Pij odpowiedzialnie!

Tekst i zdjęcia: Bacardi – Martini Polska Sp. z o.o.

4 thoughts on “BACARDI® Oakheart – męskie oblicze rumu.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s