MARKA ABSOLUT KONTYNUUJE KONKURS BARMAŃSKI – SHAKE IT UP. CZAS NA DRUGĄ EDYCJĘ!

Shake It Up 2 Edycja
Shake It Up 2 Edycja

SHAKE IT UP to jedyny na polskim rynku konkurs dla barmanów połączony z programem edukacyjnym
z kreatorami światowej sceny barmaństwa i nagrodą, która stawia na rozwój zawodowy! Zainteresowanie zeszłoroczną edycją przerosło oczekiwania organizatorów, dlatego w marcu ruszyła druga edycja SHAKE IT UP! Tym razem czterech szczęśliwców będzie miało szansę na wyjazd
do Akademii Pro w Ahus.

Już drugi rok z rzędu marka ABSOLUT poszukuje nowych talentów barmańskich. Aby wziąć w niej udział, wystarczy nakręcić komórką lub kamerą krótki filmik z shakerami, muddlerami i strainerami w ruchu! Wszyscy pasjonaci mają szanse na udział w warsztatach a tym samym na walkę o nagrodę główną, czyli wyjazd do Akademii Pro Absolut w Ahus!

EKSKLUZYWNE WARSZTATY DLA 150 WYBRAŃCÓW Z GWIAZDAMI ŚWIATOWEGO BARMAŃSTWA

Doświadczeni laureaci poprzedniej edycji konkursu: Kacper Parchotiuk, Krzysztof Jędrysik, Kuba Słowicki
i Maciek Szymański wyłonią 150 wybrańców, którzy zostaną wysłani na ekskluzywne warsztaty z niezwykle doświadczonymi specjalistami w branży barmańskiej. Specjalnie na zaproszenie marki ABSOLUT do Polski przyjeżdża Henry Besant – konsultant i ekspert londyńskiej sceny on tradowej, wielokrotnie nagradzany, jedyny menager który dwa lata z rzędu wygrał nagrodę Bar of the Year przyznawaną przez magazyn Time Out. Pracował między innymi dla
Mas Café w Notting Hill, Light Bar St Martins Lane, w barze Rockwell w hotelu Trafalgar oraz w Lonsdale. Kolejnym gościem specjalnym jest Joe Stokoe – obecnie ekspert miksologii i barman, który ma na swoim koncie współpracę z najlepszymi barami, m.in. Quo Vadis, ECC i The Box w Nowym Jorku, a także Milk and Honey oraz Trailer Happiness w Londynie. Był wielokrotnym zwycięzcą w ważnych światowych konkursach, m.in.: Appleton Bartender of the Year rum challenge w 2009 oraz Class Bar Manager w 2009 roku. To właśnie pod okiem gości specjalnych, najlepszych światowych barmanów oraz Maćka Starosolskiego, ambasadora marki Absolut w Polsce uczestnicy warsztatów będą mieli okazję zapoznać się z tajnikami Miksologii Stosowanej. Dowiedzą się jakie koktajle serwuje się w najlepszych londyńskich barach i zdobędą wiedzę o podejściu do zawodu barmana.

WYSKOKOWY WYJAZD DO AKADEMII PRO ABSOLUT W AHUS

Trójka absolutnie najlepszych uczestników warsztatów z poszczególnych miast – Warszawa, Kraków, Poznań – oraz dodatkowo jedna, wyróżniająca się osoba zdobędą nagrodę główną, czyli wyjazd
do Akademii Pro Absolut w Ahus. Dzięki temu doświadczeniu, nie tylko poznają źródło Absolut‘a, ale na pewno staną się jeszcze lepsi w sztuce miksu, by po powrocie dążyć do osiągnięcia mistrzostwa.

Absolut zawsze stawiał na młodych, energicznych i pełnych pasji ludzi. To oni tworzą ducha marki. Konkursy w ramach PROJEKTU POKOLENIE są ogromną szansą dla młodych talentów. Edukacja i stałe poszerzanie wiedzy jest bardzo istotne w profesji barmańskiej. Doskonale wiemy, jak istotne jest indywidualne podejście w miksologii, dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną odsłonę Shake It Up. Zeszłoroczna edycja cieszyła się ogromną popularnością. Wzięło w niej udział ponad 120 talentów.


To konkurs, dzięki któremu młodzi barmani nie tylko mogą dowieźć swych umiejętności podczas warsztatów, ale także zaistnieć w świecie miksologii. Szkolenia z kreatorami barmańskiej sceny są dla nich szansą na rozwój. Czterech zwycięzców czeka wspaniała nagroda – wyjazd do Akademii Pro w Ahus. Edukowanie środowisk barmańskich leży w DNA marki ABSOLUT, a Akademii Pro to najlepsze miejsce by poznać specyfikę produktów ABSOLUT’a oraz poznać świat marki – twierdzi Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager Absolut Vodka.

Akademii Pro Absolut to unikatowy w skali światowej projekt edukacyjny, który łączy w sobie wiedzę o kategorii i marce oraz wprowadza w świat najnowszych trendów. Ta niecodzienna Akademia, której uczestnicy to barmani z całego świata szkolą się pod okiem znakomitych kreatorów trendów w światowym barmaństwie z Londynu i Nowego Jorku.

Komunikacja pierwszej fazy konkursu skierowanego do barmanów obejmuje media branżowe (alkoholowe i barmańskie) oraz Fan Page Absolutni na Facebook’u.

Działaniami PR dla marki ABSOLUT zajmuje się agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2).

Chętnych do wzięcia udziału w konkursie SHAKE IT UP odsyłamy na www.ProjektPokolenie.pl.

Termin rejestracji uczestników upływa 13 maja br.

Fan Page: http://www.facebook.com/ABSOLUTNI

www.projektpokolenie.pl

Pamiętaj, pij odpowiedzialnie!

Na Zdrowie!

(Tekst i zdjęcia – materiały prasowe Wyborowa S.A.)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s