Desperados Red prezentuje interaktywną rozszerzoną rzeczywistość

Desperados Red
Desperados Red

Od 1 sierpnia 2012 r. każdy mieszkaniec Warszawy, Gdańska oraz Krakowa może rozszerzyć swoją rzeczywistość dzięki wykorzystaniu efektownej technologii na siatkach wielkoformatowych, citylightach lub frontlightach reklamy marki Desperados Red. Tego typu reklama z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości połączonej z interakcją z użytkownikiem została zaprezentowana w Polsce po raz pierwszy przez Desperadosa.

Desperados Red bez wątpienia wyróżnia się na tle innych piw imprezowym charakterem wpisanym w swoje DNA. Taka też jest rozszerzona rzeczywistość (ang. Augmented Reality), którą prezentuje marka. Aby ją uruchomić, wystarczy pobrać bezpłatną dedykowaną aplikację z Apple Store lub Google Play, zainstalować ją na swoim smartfonie czy tablecie oraz nakierować oko kamery na reklamę.

Po uruchomieniu aplikacji pojawia się efektownie burząca się ściana, zza której wyłania się gramofon, zaczyna grać imprezowa muzyka, a użytkownik zostaje zaproszony do wcielenia się w rolę głównego bohatera rozszerzonej rzeczywistości Desperadosa Red. Aplikacja pozwala na żywo w dowolny sposób skreczować lecący utwór.

Desperados Red to marka skierowana do ludzi, którym nie jest obca nowoczesna technologia, a smartfon czy tablet jest używany przez nich, na co dzień do komunikacji ze znajomymi oraz z otoczeniem. Dlatego też w swoich działaniach promocyjnych wykorzystujemy te technologie, angażując konsumentów tak, aby byli oni aktywnymi uczestnikami, którzy na własnej skórze poznają świat marki” – mówi Anna Wood, senior brand manager marki Desperados.

Rozszerzona rzeczywistość to technologia łącząca świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Wykorzystuje ona obraz z kamery, na który jest nakładana generowana w czasie rzeczywistym grafika 3D. To niewątpliwie niezwykła zabawa, która w przypadku Desperadosa Red wciąga użytkownika bezpośrednio do świata marki.

Efektowne siatki wielkoformatowe z rozszerzoną rzeczywistością Desperadosa Red pojawiły się w Warszawie na budynku Uniwersal przy rondzie Dmowskiego, w Gdańsku przy Podwalu Grodzkim oraz w Krakowie przy ulicy Pawiej. Swoją rzeczywistość każdy może rozszerzyć za pomocą nakierowania aplikacji również na citylighty lub frontlighty w największych miastach w Polsce oraz na reklamy w wybranych tytułach prasowych.

Szczegółowe informacje można znaleźć na oficjalnym fun page’u marki na www.Facebook.com/Desperados.

Spożywaj alkohol odpowiedzialnie!

Desperados to dzika, ale i odpowiedzialna marka, dlatego przygotowuje i prowadzi akcje promujące odpowiedzialne spożywanie alkoholu – „18+” oraz „U-Dside.com”. „18+” to akcja Grupy Żywiec, producenta marki Desperados, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i sprzedaż piwa wyłącznie osobom pełnoletnim. Projekt jest realizowany podczas wszystkich największych imprez organizowanych i sponsorowanych przez firmę, takich jak między innymi: Birofilia, Open’er Festiwal oraz Męskie Granie . Odpowiednio przeszkoleni barmani sprzedają piwo wyłącznie osobom pełnoletnim. Jeśli mają wątpliwości, proszą młodych uczestników wydarzenia o potwierdzenie pełnoletności. Na stronie „U-Dside.com”, która skierowana jest do konsumentów Desperadosa na całym świecie, marka zachęca do kontrolowanego spożywania alkoholu podczas imprez, tak aby nie przegapić żadnego momentu dobrej zabawy. W ramach akcji marka zachęca do zamieszczania zdjęć w galerii strony oraz opisania fotografii. Dodatkowo na stronie można znaleźć niezbędne informacje dotyczące odpowiedzialnego picia alkoholu.

Pamiętaj, pij odpowiedzialnie!

(Tekst i zdjęcia – materiały prasowe Grupa Żywiec)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s