Ciemnozłoty w barwie, bogaty w smaku.

Żubr Ciemnozłoty
Żubr Ciemnozłoty

Nowy Żubr Ciemnozłoty o bogatszej recepturze, tworzy nową podkategorię piw o intensywnym smaku.

Żubr Ciemnozłoty to nowe piwo o intensywnym smaku, czerpiące najlepsze cechy z najbardziej popularnych w Polsce piw jasnych oraz piw mocnych. Dzięki temu trafia w gusta konsumentów, poszukujących nowych, intensywnych smaków. Nowa propozycja Kompanii Piwowarskiej pojawi się na półkach sklepowych w drugiej połowie listopada.

Doskonale dobrany poziom ekstraktu i goryczki sprawia, że nowy Żubr Ciemnozłoty jest piwem jasnym o intensywnym smaku, dzięki czemu wyłamuje się z kanonów stylu lager (piwa jasne pełne). Dzięki optymalnemu poziomowi alkoholu nie jest jednak także typowym piwem mocnym.

Nowy Żubr Ciemnozłoty to piwo o bogatym aromacie słodowo-karmelowym, gdzie na pierwszy plan wybija się karmelowo-miodowa słodycz. Wyczuwalne jest lekkie przypalenie i szlachetna chmielowa gorycz. W tle pojawiają się nuty biszkoptu oraz aromaty chmielowo- ziołowe. Jest to piwo które jest pełne i rozgrzewające dlatego warto pić je powoli, najlepiej w długie jesienno-zimowe wieczory.

Nowa podkategoria piw o intensywnym smaku.

Zdecydowanie najbardziej popularny w Polsce gatunek piwa to lager – aż trzy na cztery wypite przez Polaków piwa nalezą do tej kategorii (74%). Z kolei piwa mocne zajmują w tej klasyfikacji drugie miejsce (18%). Oznacza to, że aż 92% piw wypijanych w Polsce należy do któregoś z tych gatunków. Nowa podkategoria piw o intensywnym smaku, której prekursorem jest Żubr Ciemnozłoty, plasuje się dokładnie między lagerami a piwami mocnymi. Czerpie to, co najlepsze z piw jasnych – czyli lekkość i orzeźwienie – oraz to, co najszlachetniejsze z piw mocnych – intensywny, pełny smak.

Żubr Ciemnozłoty jest idealny zarówno dla miłośników lagerów, jak i dla konsumentów poszukujących intensywnych smaków, charakterystycznych dla strongów. Takie możemy znaleźć w Żubrze Ciemnozłotym, przy tym jednak optymalny poziom alkoholu w Żubrze Ciemnozłotym eliminuje barierę związaną z zakupem piwa mocnego.

Esencjonalny, wyrazisty smak nowego Żubra Ciemnozłotego oraz jego ciemniejsza barwa z pewnością wpisze się w gusta konsumentów, poszukujących nowych, intensywnych doznań smakowych. Nowa, bogatsza receptura Żubra Ciemnozłotego powstała w oparciu o dokładne badania preferencji polskich miłośników piwa – mówi Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Żubr Ciemnozłoty o nowej, bogatszej recepturze, będzie dostępny w trzech rodzajach opakowań: butelka 0,5 l., puszka 0,5 l. oraz czteropak puszek 0,5 l. Poziom alkoholu w nowym Żubrze Ciemnozłotym wynosi 6,5%, zaś poziom ekstraktu – 13,6%.

Więcej na: www.zubr.pl

(Tekst i zdjęcia: materiały prasowe Kompanii Piwowarskiej.)

***

Żubr

To druga marka piwna w Polsce pod względem wielkości sprzedaży. Od momentu włączenia do portfela Kompanii Piwowarskiej Żubr z lokalnej marki stał się wiceliderem rynku piwa w Polsce. Żubr to piwo warzone z naturalnych składników na skraju Puszczy Białowieskiej. To naturalne środowisko „króla puszczy” znajduje odzwierciedlenie w wartościach produktowych piwa. Prawdziwie pełny smak zapewnia naturalne połączenie słodu karmelowego, łagodnej goryczy i podwyższonej zawartości alkoholu. Żubr jest pełen spokoju i harmonii, nieodłącznie kojarzy się z naturą i spokojem lasu. Marka Żubr dba także stale o środowisko naturalne i prowadzi wiele inicjatyw proekologicznych, angażując w nie społeczności lokalne. Żubr to jasne piwo dolnej fermentacji o zawartości ekstraktu 12% oraz alkoholu na poziomie 6%. Żubr Ciemnozłoty to bardziej intensywny w smaku wariant Zubra o zawartości alkoholu na poziomie 6,5% oraz wyższym ekstrakcie, wynoszącym 13,6%.

Kompania Piwowarska – lider branży piwowarskiej w Polsce

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia
w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd’s, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2012 r. wyniosła 13,5 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa

Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2012 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 31,4 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5,6 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s