Odważ się zmienić z Absolut Vodka!

ABSOLUT
ABSOLUT

Po raz pierwszy marka alkoholowa zorganizowała konkurs, dzięki któremu blisko tysiąc twarzy pojawiło się na specjalnym opakowaniu, zaprojektowanym przez utalentowanych streetartowców Chazme i Sepe. Uczestnicy pokazali za pomocą zdjęcia drobne i wielkie zmiany w swoim codziennym życiu, a marka wyłoniła trzech szczęśliwców, którzy zostali wyróżnieni na opakowaniu. To właśnie Monika Gorbaczyńska, Barbara Prochownik i Norbert Miętki zauroczyli jury swoją odwagą do zmian, dzięki czemu ich historie możemy poznać bliżej.

ABC ABSOLUTOWEGO KONKURSU

Konkurs pod hasłem „Odważ się zmieniać” został zorganizowany na fanpage’u marki ABSOLUT VODKA. Pierwsze tysiąc osób, które odważyło się być częścią marki ABSOLUT i wysłało swoje zdjęcie w dedykowanej konkursowi aplikacji pojawiło się na opakowaniu. Autorzy stu zmian, którzy zdobyli największą ilość głosów internautów otrzymali butelkę 0,7l. ABSOLUT VODKA w limitowanym opakowaniu zaprojektowanym przez Chazme i Sepe. To kolejna już, po współpracy ze Swanskim kolaboracja marki ze środowiskiem streetartowym w Polsce. Trójka wybrańców, która podbiła serca jurorów, czyli Olgi Kozierowskiej i Łukasza Jakóbiaka została specjalnie wyróżniona na opakowaniu oraz zaproszona na ekskluzywną rozmowę z Łukaszem.

Pudełko Absolut
Pudełko Absolut

ABSOLUTNE JURY

Olga Kozierowska pracowała w międzynarodowych korporacjach odnosząc sukcesy. Odważyła się zmienić pracę i odniosła jeszcze większy sukces. Zrealizowała pierwszy w Polsce projekt promujący przedsiębiorczość kobiet pod szyldem Sukces Pisany Szminką. Jest laureatką wielu nagród i wyróżnień biznesowych i dziennikarskich.

Łukasz Jakóbiak odważył się poprowadzić w swojej 20 metrowej kawalerce program nagrywany telefonami komórkowymi, do którego zaprasza wciąż nowe gwiazdy. W ten sposób odniósł sukces i stał się nagradzanym dziennikarzem, jurorem konkursów, prezenterem i szkoleniowcem oraz laureatem wielu wyróżnień.

ABSOLUTNIE TRZECH SZCZĘŚLIWCÓW

– Zaczęłam się częściej uśmiechać i akceptować, że ani ja, ani świat, ani moi znajomi nie są idealni. Żyje mi się lżej wiedząc, że to co robię ma sens. Dodatkowo pomagam psom – tak argumentuje swoją zmianę pierwsza laureatka konkursu, Monika Gorbaczyńska. Jej receptą na szczęście jest uśmiech. To właśnie częstsze uśmiechy sprawiają, że żyje jej się lepiej.

Monika Gorbaczyńska
Monika Gorbaczyńska

– Po studiach jednak pasja wygrała. Choć mam 24 lata, pokonuję wstyd i uczę się gry na pianinie i gitarze, wracam także do śpiewania. Nigdy nie jest za późno! Ten uśmiech wrócił… – twierdzi kolejna laureatka Barbara Prochownik, muzyczna fanatyczka, która marzy by wystąpić na dużej scenie i nagrać singiel. Wykształcenie zdobywała w Stanach Zjednoczonych i Danii, odbyła staż w Chinach ale w duszy gra jej muzyka.

Szklane biurowce, anonimowość, wyścig szczurów i codzienne odbijanie karty. To tylko niektóre z realiów pracy w korporacji. Jedni to kochają, inni nienawidzą i marzą o zmianie. Norbert Miętki odważył się na zmiany. – Po 1432 dniach pracy w korporacji zmieniłem to! Tego lata założyłem właną firmę (studio reklamowe) i świat stał się absolutnie piękniejszy. Polecam – zapewnia trzeci laureat konkursu „Odważ się zmieniać”.

ABSOLUTNIE DLA POLAKÓW

Szwedzka marka ABSOLUT VODKA po raz kolejny przygotowała projekt specjalnie dla Polaków. Opakowanie stworzone przez utalentowanych, polskich streetartowców z wizerunkami polskich konsumentów na długo zapadnie w pamięci każdego z nas. – Po limitowanej edycji ABSOLUT POLAKOM to kolejny ukłon ABSOLUT VODKA w stronę nas, Polaków. Oby takich projektów było jak najwięcej – podkreśla Dorota Durakiewicz, Senior Manager ABSOLUT VODKA w Pernod Ricard Polska.

Rozmowy Łukasza Jakóbiaka z laureatami konkursu są dostępne na kanale You Tube:

http://www.youtube.com/watch?v=hO6c8F2mlnM
http://www.youtube.com/watch?v=tQR59znu34A
http://www.youtube.com/watch?v=xYrrkGm7kVU

Więcej informacji nt. marki ABSOLUT VODKA:

http://www.facebook.com/ABSOLUTPolska

www.absolutwodka.pl

Pamiętaj, pij odpowiedzialnie!

Na Zdrowie!

(Tekst i zdjęcia – materiały prasowe Wyborowa SA)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s