Nowa butelka – Kolejny krok legendarnej marki Johnnie Walker Red Label.

Nowa Butelka Red Label 700 ml
Nowa Butelka Red Label 700 ml

Wyższa, szersza i jeszcze bardziej elegancka – tak prezentuje się nowa butelka whisky Johnnie Walker Red Label. Po raz pierwszy od 9 lat kultowa marka zmienia design swoich opakowań.

Historia butelki kultowej marki Johnnie Walker sięga 1860 roku, kiedy to Alexander Walker, syn Johna, stworzył pierwszą kwadratową butelkę whisky. Dzięki jej kształtowi chciał ograniczyć stłuczenia podczas transportu morskiego oraz zwiększyć ilość butelek wchodzących do jednej skrzynki. Dodatkowo, przekręcił etykietę o 24 stopnie, aby powiększyć litery i poprawić widoczność nazwy marki. Tak powstała legendarna butelka, która dziś jest rozpoznawalna przez miłośników whisky na całym świecie.

Zmiany, które wprowadzono w wyglądzie butelki i etykiety, mają nadać im bardziej nowoczesny i elegancki wygląd. Nowa butelka ma szerszy front niż poprzednia, jest również od niej wyższa. Dzięki tym zabiegom Johnnie Walker Red Label jest bardziej widoczny na sklepowej półce. Brzegi butelki są ścięte, co sprawia, że jest bardziej elegancka i męska. Zmieniła się również etykieta: czcionka i wykończenie są bardziej nowoczesne. Na butelce lepiej wyeksponowane zostały nagrody, którymi została uhonorowana jej zawartość. U dołu natomiast wyeksponowano podpis John Walker & Sons, który gwarantuje autentyczność wytwarzania i smaku kultowego alkoholu. Zmiany nie ominęły również kroczącego dżentelmena – ponadczasowego znaku graficznego marki, który jest wyrazem jej pionierskiego ducha. Na nowej butelce jego sylwetka jest lepiej widoczna dzięki uproszczeniu rysunku.

Przygotowując się do świąt, wkładamy w to dużo wysiłku. Przyozdabiamy domy, ubieramy się elegancko, przygotowujemy się na przyjęcie gości, pozwalamy sobie na coś lepszego, niż mamy na co dzień – dbamy o wszystkie szczegóły, które sprawią, że czujemy się wyjątkowo. Również Johnnie Walker na święta 2013 roku pokazuje się z najlepszej strony – w nowej butelce i w zestawach prezentowych. To co pozostaje bez zmian, to charakterystyczny dymny i wyrazisty smak whisky Johnnie Walker, który czyni go idealną bazą do drinków oraz doskonałą alternatywą dla wódki. Szczególnie polecamy spróbować naszą whisky w ulubionym połączeniu Szkotów – z napojem imbirowym Schweppes Ginger Ale – mówi Tomasz Michalski, Senior Brand Manager – Whisky Portfolio w Diageo Polska.

W sklepach dostępne będą również nowe zestawy prezentowe Johnnie Walker Red Label, nawiązujące swoim wyglądem do estetyki butelki. W pierwszym zestawie do butelki whisky 70 cl. dołączone są dwie szklanki, w drugim – ozdobna puszka. Oba zestawy są idealnym pomysłem na prezent świąteczny. Rekomendowana cena butelki o pojemności 70 cl. to 59, 99 zł dla handlu tradycyjnego.

Warto wiedzieć, że Johnie Walker Red Label jest szkocką whisky nr 1 w Polsce1, w ciągu ostatniego roku marka wzrosła wartościowo aż o 33 proc. Sprzedaż whisky w naszym kraju przekroczyła miliard złotych – jest ona najszybciej rosnącą kategorią w koszyku alkoholi kupowanych przez Polaków2.

***

Odpowiedzialne spożywanie alkoholu

Informacje na temat działań firmy Diageo na rzecz odpowiedzialnego picia alkoholu
na www.pijrozwaznie.pl

Diageo

Producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie,
z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Crown Royal, JεB, Windsor, Bushmills, Smirnoff, Baileys, Captain Morgan. Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku (DEO) i Londynie (DGE).

Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.Diageo.com

Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com

i www.pijrozwaznie.pl.

Celebrujemy życie każdego dnia, wszędzie!

2 Diageo za Nielsen. Dane wartościowe kategorii alkoholowych w Polsce w okresie VIII’12- VII’13

Pij odpowiedzialnie!

(Tekst i zdjęcia: DIAGEO Polska)

Dodaj komentarz