Design butelki Smirnoff Vladimir najlepszy w konkursie Kreatura 2011.

Smirnoff Vladimir limitowana edycja czerwona
Smirnoff Vladimir limitowana edycja czerwona

Butelka z limitowanej edycji wódki Smirnoff Vladimir zdobyła główną nagrodę w kategorii opakowanie w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy KREATURA 2011. Oryginalny design butelki okazał się bezkonkurencyjny w ocenie jury.

W tym roku nagrody w prestiżowym konkursie branży reklamowej Kreatury 2011 przyznano już po raz piętnasty. Podczas uroczystej Gali wyróżniono najbardziej kreatywne projekty 2010 roku w dwunastu kategoriach. W uroczystym wieczorze wzięli udział licznie przybyli goście związani ze środowiskiem reklamowym. W kategorii opakowanie, bezkonkurencyjna okazała się limitowana edycja butelki Smirnoff Vladimir.

Ten wariant marki pojawił się na rynku w październiku 2010 roku. Jego wprowadzenie było poprzedzone badaniami konsumenckimi, które odbyły się w kilku miastach Polski. To właśnie konsumenci zarekomendowali design nagrodzonej butelki. Uznali go za najbardziej ciekawy i unikalny spośród wielu zaprezentowanych projektów. Młodzi konsumenci porównali nową butelkę tej znanej marki do street art’u, czyli niezależnej sztuki ulicznej.

Dzięki wizualnej zmianie Smirnoff Vladimir stał się jeszcze bardziej wyróżniający i atrakcyjny. Nowy wygląd butelki został doceniony nie tylko przez znakomite jury konkursowe, ale również przez blisko milion konsumentów, dla których niebanalny wygląd jest równie istotny jak niezmiennie najwyższa jakość wódki jaką oferuje marka Smirnoff Vladimir.

SMIRNOFF® Vladimir należy do rodziny najlepiej sprzedających się alkoholi premium na świecie. Czysty i łagodny smak zapewniają mu tradycyjny, ośmiogodzinny proces filtracji i potrójna destylacja. W 2008 roku Smirnoff Vladimir zmienił oblicze. W projekcie nowej butelki zastosowano unikalne rozwiązania technologiczne, liczne zabezpieczenia i efektowne wizualizacje. Zmienione logo marki symbolizuje dziedzictwo rodziny Smirnovów – siłę oraz indywidualizm. Towarzysząca unowocześnionej marce komunikacja pod hasłem „Smirnoff. Zdecydowanie światowy”, kojarzy się z gwarancją niezmiennie najwyższej jakości, która spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentów.

Diageo

Diageo to producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Guinness, Smirnoff, J&B, Baileys, Cuervo, Tanqueray, Captain Morgan, Crown Royal, wina Beaulieu Vineyard i Sterling Vineyards. Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku i Londynie.

Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na http://www.Diageo.com

Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu oraz informacje o inicjatywach z tym związanych: www.DrinkIQ.com

Pamiętaj, pij odpowiedzialnie!

Na Zdrowie!

(Tekst i zdjęcia: materiały prasowe Diageo Polska.)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s